dijous, 7 de maig del 2009

Acudits

Ara estem treballant el acudits i ara us posare uns quants

Què fa un català si te fred? - Es posa al costat de l'estufa. - I si té molt fred? - L'encèn.



Són un Francès, un Argentí i dos Catalans, el pilles?Doncs la defensa del Madrid tampoc.



A qui hauria de fitxar el Madrid si el 2-6 hagués estat a la primera volta?A en Rafa Nadal per remuntar el segon set.



Això es una classe a Madrid, i la professora pregunta:-En aquesta classe, que aixequi la mà qui sigui del Real Madrid.Tota la classe aixeca la mà menys una nena de l’última fila que es queda igual.-Que et passa Cristina, perquè no aixeques la mà?-Doncs perquè jo no sóc del Reial Madrid.-A sí? I de quin equip ets?-Del Futbol Cub Barcelona.-I com és que ets del Barça poden ser del Madrid?-Doncs perquè el meu Pare, la meva Mare i el meu Germà són del Barça.-Ja però imaginat que la teva Mare sigues Puta, el teu Pare un Borratxo, i el teu Germà un lladre Violador, que series tu?-Doncs segurament del Reial Madrid.

Aquest acudits els e tret d'aquesta pàgina http://.www.acudits.net visiteulo


Ara us dire algun acudit que se jo


Un nen escolta al camp nou,goooooooooo!! del profe i diu el nen que hi ha de deures profe